ASCLEPIOS LAB
Πληροφοριακό Σύστημα Εργαστηρίων
What is it?
What is it?

Το σύστημα ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ LAB είναι ένα λογισμικό σύστημα  που σχεδιάστηκε για την υποστήριξη και αυτοματοποίηση των διαδικασιών Νοσοκομείων, Κλινικών, Διαγνωστικών Κέντρων και Μικροβιολογικών Εργαστηρίων, καλύπτοντας πλήρως τη διαχείριση της καθημερινής εργασίας όσον αφορά την παραγγελία εξετάσεων και την αποστολή αποτελεσμάτων, την πληροφόρηση του ιατρικού και επιστημονικού προσωπικού και την πληροφόρηση της Διοίκησης.

Στις διαδικασίες του συστήματος περιλαμβάνονται: 

  • Η ηλεκτρονική καταχώριση των εντολών των εξετάσεων με παραπεμπτικό από τους συνεργαζόμενους φορείς (Νοσοκομεία, Διαγνωστικά Εργαστήρια κλπ.)
  • Η τήρηση ιστορικού αρχείου
  • Η οργάνωση των δεδομένων των εργαστηρίων και η δημιουργία report
  • Η διαχείριση των δεδομένων των ιατρικών περιφερειακών και η δημιουργία report
  • Ο ποιοτικός έλεγχος (QC)
  • H ενσωμάτωση της τεχνολογίας barcode στο σύνολο των διαδικασιών που αφορούν στη διαχείριση δειγμάτων
How does it work?
How does it work?

Το σύστημα ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ LAB: 

  • Είναι σχεδιασμένο για να χρησιμοποιείται από όλο το προσωπικό των εργαστηρίων και το προσωπικό των κλινικών. Είναι γραμμένο στην ελληνική γλώσσα, δεν χρησιμοποιεί όρους πληροφορικής και δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις στους υπολογιστές. 
  • Διαχειρίζεται όλα τα είδη εργαστηριακών εξετάσεων (αιματολογικές, βιοχημικές, μικροβιολογικές, ορμονικές, ανοσολογικές, παθολογοανατομικές, κυτταρολογικές, εξετάσεις ούρων, φάρμακα, ακτινογραφίες, υπέρηχοι, τομογραφίες κλπ.).  
  • Δέχεται παραγγελίες εργαστηριακών εξετάσεων με ηλεκτρονικό τρόπο από όλες τις μονάδες και τα τμήματα των Κλινικών και των Εξωτερικών Ιατρείων.
  • Είναι εφοδιασμένο με επιμέρους τμήματα (modules) για κάθε αναλυτή της αγοράς, με τα οποία επιτυγχάνεται η σύνδεση των μηχανημάτων αυτών με το λογισμικό. 
  • Διαθέτει υποσύστημα διασύνδεσης με τον ΕΟΠΥΥ.
  • Διαθέτει υποσύστημα αντιστοίχισης εργαστηριακών εξετάσεων με την κωδικοποίηση του ΚΕΟΚΕΕ και έκδοση στατιστικών αναφορών του εργαστηρίου βάσει αυτής της κωδικοποίησης. 
  • Είναι εφοδιασμένο με ολοκληρωμένο κύκλωμα ελέγχου ποιότητας αποτελεσμάτων (quality control), το οποίο δέχεται τις τιμές δειγμάτων ελέγχου (controls) αυτόματα από τους αναλυτές και παρουσιάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου σε πίνακες και διαγράμματα.
  • Είναι συμβατό με διεθνή πρωτόκολλα όπως HL7, ASTM κλπ.
In which sectors?
In which sectors?
  • Νοσοκομεία
  • Κλινικές
  • Διαγνωστικά κέντρα
  • Μικροβιολόγοι
  • Άμεση πληροφόρηση του ιατρικού προσωπικού για τα αποτελέσματα των εξετάσεων του ασθενή.
  • Κεντρική διαχείριση όλων των εργαστηρίων μέσω κεντρικής γραμματείας.
  • Διασύνδεση με ΑΣΚΛΗΠΙΟΣΤΜ HIS:
  1. αυτόματη παραγγελία εξετάσεων στα αρμόδια εργαστήρια
  2. αυτόματη επιστροφή αποτελεσμάτων στο φάκελο του ασθενή κλπ.)
  • Δυνατότητα περιορισμού των επιπλέον εξετάσεων στα νοσοκομεία και λοιπά νοσηλευτικά ιδρύματα.
  • Βελτίωση της σχέσης κόστους-απόδοσης των υπηρεσιών των Εργαστηρίων.
  • Αναβάθμιση της Πληροφόρησης της Διοίκησης.
  • Βελτίωση παροχής υπηρεσιών υγείας στον πολίτη.
  • Βελτίωση χρόνου ανταπόκρισης των εργαστηρίων στα κλινικά και νοσηλευτικά τμήματα.
  • Βελτίωση και ρύθμιση βασικών διαδικασιών, όπως η πιστοποίηση και η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων που εκδίδονται.
  • Μοναδικός Αριθμός Μητρώου Ασθενή και δυνατότητα συγχώνευσης όταν υπάρχουν περισσότερες καταγραφές του στο σύστημα. 
  • Πλήρης γραμματειακή υποστήριξη. Κατά την υποδοχή του ασθενή ταυτοποιούνται και αρχειοθετούνται αναλυτικά τα δημογραφικά στοιχεία του και οι κλινικές/εργαστηριακές πληροφορίες και παραγγέλλονται οι εξετάσεις στο εργαστήριο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας το σύστημα δίνει στη γραμματεία τη δυνατότητα πλήρους διαχείρισης των οικονομικών ενεργειών (τιμολόγηση εξετάσεων ιδιωτικά ή ταμειακά, εξοφλήσεις, έκδοση παραστατικών κλπ.) και των διαδικασιών που αφορούν στα ασφαλιστικά ταμεία (πλήρης και αναλυτική διαχείριση παραπεμπτικών/εντολών ασφαλιστικών ταμείων, συμβεβλημένες ή μη εξετάσεις κλπ.). Λεπτομέρειες για τη λειτουργία των επιμέρους χαρακτηριστικών δίνονται στη συνέχεια.
  • Γρήγορη επισκόπηση της οικονομικής καρτέλας και των εκκρεμοτήτων του ασθενή.
  • Διαχείριση πολλαπλών τιμοκαταλόγων και μαζική ποσοστιαία αύξηση ή μείωση της αξίας ανά εξέταση.
  • Υποσύστημα διασύνδεσης με τον ΕΟΠΥΥ με τα κάτωθι πλεονεκτήματα:
  • Άμεση ταυτοποίηση και καταχώριση δημογραφικών στοιχείων ασθενούς στην εφαρμογή μέσω του ηλεκτρονικού παραπεμπτικού. 
  • Άμεση καταχώριση εξετάσεων στην εφαρμογή μέσω του ηλεκτρονικού παραπεμπτικού.
  • Ελαχιστοποίηση του χρόνου καταχώρισης στοιχείων.
  • Δυνατότητα ανάγνωσης του παραπεμπτικού με barcode scanner.
  • Ιστορικότητα μέσω του ΑΜΚΑ.
  • Αυτόματη επιβεβαίωση εκτέλεσης των εξετάσεων στον ΕΟΠΥΥ, με την έκδοση της ΑΠΥ.
  • Δεν χρειάζεται η χρήση δύο συστημάτων για τη διαχείριση των παραπεμπτικών του ΕΟΠΥΥ.
  • Παρακολούθηση του κόστους των εξετάσεων που αιτούμαστε από τον ΕΟΠΥΥ μέσω της εφαρμογής Lis.
  • Το σύστημα δέχεται παραγγελίες εργαστηριακών εξετάσεων με ηλεκτρονικό τρόπο από όλες τις μονάδες και τα τμήματα της κλινικής και των εξωτερικών ιατρείων. Παράλληλα, όμως, μπορούν να δοθούν με πληκτρολόγηση από το εργαστήριο παραγγελίες ή να συμπληρωθούν αυτές που παρελήφθησαν ηλεκτρονικά. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, τα θέματα επικοινωνίας με το HIS (ΠΣΝ) και η μεθοδολογία υλοποίησής τους περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια της παρουσίασης. Η καταχώριση των εξετάσεων μπορεί να υλοποιηθεί με όλους τους δυνατούς τρόπους.
  • Καταχώριση in vitro και in vivo εξετάσεων με την αντίστοιχη διαχείριση και έκδοση αποτελεσμάτων. 
  • Πρότυπα κείμενα για in vivo εξετάσεις, με δυνατότητα χρήσης ανά περίπτωση φυσιολογικού ή παθολογικού αποτελέσματος και επιπλέον επεξεργασία.
  • Δυνατότητα καταχώρισης ομάδων εξετάσεων Check Up.
  • Καταχώριση και εμφάνιση αναφοράς παράδοσης των αποτελεσμάτων ανά ημερομηνία.
  • Αφού παραγγελθούν εξετάσεις στο σύστημα, εκτυπώνονται ετικέτες με barcode που ταυτοποιούν και διαχωρίζουν τα δείγματα της παραγγελίας. Δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε δύο επίπεδα: συγκεντρωτικά –για τη διαδικασία αιμοληψίας και εργαστηριακής προετοιμασίας των δειγμάτων– και αναλυτικά – για τον τελικό διαχωρισμό τους. Το πλήθος ετικετών εξαρτάται από το πλήθος των εξετάσεων που περιέχει κάθε παραγγελία. Έτσι, είναι εφικτός ο διαχωρισμός των δειγμάτων και η κατανομή τους στους χώρους διεκπεραίωσης. Στις περιπτώσεις τεχνικών προβλημάτων, η διεκπεραίωση των δειγμάτων μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε θέση εργασίας πέραν αυτής που αρχικά έχει καθοριστεί.
  • Δυνατότητα επικοινωνίας με όλα τα εργαστηριακά μηχανήματα που παρέχουν πρωτόκολλο επικοινωνίας.
  • Διαχείριση εξειδικευμένων εργαστηρίων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.
  • Μικροβιολογικό εργαστήριο
  • Κυτταρολογικό εργαστήριο
  • Παθολογοανατομικό εργαστήριο
  • Αφού έχει γίνει η παραγγελία των εξετάσεων και ανεξάρτητα από το αν θα χρησιμοποιηθεί ή όχι η διαδικασία εκτύπωσης barcode, το σύστημα μπορεί να εκτυπώνει πίνακες εργασίας (πρωτόκολλα εργασίας – Work Lists) είτε ανά εξέταση είτε ανά μηχάνημα είτε ανά εργαστηριακό τμήμα. Τα πρωτόκολλα εργασίας χρησιμοποιούνται συνήθως για εξετάσεις που γίνονται στο χέρι ή σε μηχανήματα που δεν διαθέτουν πλήρη αυτοματισμό. Μηχανήματα με πλήρη αυτοματισμό, όπως για παράδειγμα αναλυτές που διαθέτουν αυτόματο αναγνώστη barcode, λειτουργούν με την τεχνική των queries, χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση πινάκων εργασίας.
  • Το εργαστηριακό σύστημα επικοινωνεί με το HIS (ΠΣΝ) πλήρως και αμφίδρομα:
  • Δέχεται ηλεκτρονικά τις παραγγελίες των εξετάσεων και διαθέτει στο HIS τα αποτελέσματα.  
  • Ενημερώνεται από το HIS για τις δημογραφικές ή κλινικές πληροφορίες των ασθενών. 
  • Οι εργαστηριακοί ιατροί μπορούν να ενημερώνουν το ιστορικό του ασθενούς με παρατηρήσεις τους, που αποστέλλονται στο HIS μαζί με τις απαντήσεις προς χρήση των κλινικών ιατρών.  
  • Οι εργαστηριακοί ιατροί μπορούν να συσχετίσουν αυτόματα στο L.I.S. τα στοιχεία των ασθενών και τα στοιχεία που υπάρχουν στον ιατρικό φάκελό τους.
  • Μελλοντικά, είναι δυνατόν να αποστέλλονται στο HIS (ΠΣΝ) και οι χρεώσεις των εξετάσεων. Το πρόγραμμα κοστολογεί αυτόματα τις εξετάσεις σύμφωνα με παραμετρικούς τιμοκαταλόγους χρέωσης και το στοιχείο του κόστους, αναλυτικά ανά εξέταση είτε συγκεντρωτικά είτε ανά παραγγελία, μπορεί να διατίθεται στο HIS στην επικοινωνία των δύο συστημάτων.
  • Όλες οι αυτόματες λειτουργίες που γίνονται στο λογισμικό ή εξαρτώνται από την επικοινωνία με το HIS (ΠΣΝ) μπορούν να διεκπεραιωθούν με χειροκίνητη διαδικασία σε περιπτώσεις τεχνικών προβλημάτων.
  • Δίνεται η δυνατότητα ακύρωσης ή συμπλήρωσης των δεδομένων σε κάθε περίπτωση που διαπιστώνεται λάθος καταχώριση. Η διαδικασία εισαγωγής νέων ασθενών επιβάλλει αρχικά τον έλεγχο για πιθανή προηγούμενη καταχώριση του ώστε να αποφευχθεί η διπλοκαταχώριση. Σε περίπτωση ύπαρξης πολλών καρτελών για τον ίδιο ασθενή, υπάρχει δυνατότητα συγχώνευσης των δεδομένων και αποτελεί αρμοδιότητα του διαχειριστή του συστήματος, η οποία δεν εκτελείται από την εφαρμογή που διαχειρίζεται την καθημερινή λειτουργία των εργαστηρίων.
  • Δυνατότητα χρήσης smart card ή laser card. Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης έξυπνων καρτών (card interface module) ώστε οι ασφαλισμένοι να συνοδεύονται πάντα από την ατομική τους κάρτα όπου θα αναγράφονται τα στοιχεία τους, ο αριθμός μητρώου τους, οι εξετάσεις και το πλήρες ιστορικό τους, το οποίο θα ενημερώνεται μετά από κάθε επίσκεψη. Η κάρτα θα χρησιμεύει επίσης για την ταυτοποίηση του ασθενή στον πάροχο Υγείας με σκοπό την ύπαρξη ενός και μόνο ιατρικού φακέλου. (Η ποσότητα των δεδομένων που θα αποθηκεύονται στην smart card εξαρτάται από το είδος της κάρτας που θα επιλεχθεί). 
  • Παρέχεται επίσης η δυνατότητα τήρησης αντιγράφων ασφαλείας (backup) για όλα τα αρχεία του προγράμματος (δεδομένα και ρυθμίσεις). Η διαδικασία αυτή μπορεί να εκτελείται κατά παραγγελία του εξουσιοδοτημένου χρήστη του συστήματος ή σε τακτά χρονικά διαστήματα, ανάλογα με τις ανάγκες της εγκατάστασης. Για πλήρη ασφάλεια, τηρούνται πρωτόκολλα ονοματολογίας κατά ημερομηνία λήψης των αντιγράφων και χρησιμοποιούνται για οικονομία χώρου και χρόνου standard πρωτόκολλα συμπίεσης-αποσυμπίεσης δεδομένων (π.χ. zip-unzip) παρέχοντας τη μέγιστη ευελιξία και σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ανακτησιμότητα δεδομένων μέσω third-party εργαλείων που κυκλοφορούν στην αγορά.  
  • Το λογισμικό για κάθε παραγγελία εκτυπώνει ετικέτες barcode (σε όλα τα γνωστά πρότυπα), που χαρακτηρίζουν, ταυτοποιούν και διαχωρίζουν τα δείγματα. Κάθε ετικέτα ανάλογα με το χώρο ή το μηχάνημα διεκπεραίωσης του δείγματος μπορεί να περιέχει διάφορα στοιχεία αναγνώρισης δείγματος. Η σχεδίαση της ετικέτας υλοποιείται σύμφωνα με τη χρήση της ετικέτας με το αντίστοιχο module του λογισμικού και ο τρόπος εκτύπωσης κάθε είδους ετικέτας προσδιορίζεται στο σύστημα παραμετρικά. Τα δείγματα που διεκπεραιώνονται σε αυτόματους αναλυτές αναγνωρίζονται από τον αναλυτή που στη συνέχεια αιτείται από το λογισμικό τον προγραμματισμό του (είδος δείγματος και εξετάσεις) και επιστρέφει στο λογισμικό τις απαντήσεις (τεχνική queries). Για τα δείγματα που διεκπεραιώνονται με χειροκίνητη διαδικασία (π.χ. καλλιέργειες) ή σε αναλυτές που δεν διαθέτουν αυτόματους αναγνώστες, μπορεί κατά την καταχώριση του δείγματος να χρησιμοποιείται θέση εργασίας που διαθέτει barcode scanner ώστε να γίνεται ηλεκτρονικά η αναγνώριση του δείγματος και της παραγγελίας, με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση πιθανότητας λάθους. Υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα πληκτρολόγησης των στοιχείων ταυτότητας του δείγματος στις περιπτώσεις τεχνικών προβλημάτων.
  • Το σύστημα είναι εφοδιασμένο με ολοκληρωμένο κύκλωμα ελέγχου ποιότητας αποτελεσμάτων (quality control), το οποίο δέχεται τις τιμές δειγμάτων ελέγχου (controls) αυτόματα από τους αναλυτές ή με πληκτρολόγηση και παρουσιάζει τα αποτελέσματα του ελέγχου σε πίνακες και διαγράμματα (γραφικά). Ο παραπάνω έλεγχος μπορεί να γίνεται καθημερινά, περιοδικά ή εκτάκτως. Επίσης μπορεί να ενσωματωθεί και η δυνατότητα αναπροσαρμογής των αποτελεσμάτων, σε περιπτώσεις αποκλίσεων του ποιοτικού ελέγχου.
  • Το λογισμικό έχει τη δυνατότητα να οργανώνει για κάθε τμήμα ή ανεξάρτητα για πολλά τμήματα εξετάσεις σε ομάδες (profiles) και να τις διαχειρίζεται ως πακέτα εξετάσεων ώστε να είναι εύκολη η παραγγελία τους από το χρήστη. Επίσης διαθέτει τη δυνατότητα να κοστολογεί συνολικά ή επί μέρους τις εξετάσεις. 
  • Αντίστοιχα, υπάρχει δυνατότητα ομαδοποίησης των εξετάσεων με τη χρήση Panels, τα οποία παραμετροποιούνται σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη. Η χρήση των Panels επιταχύνει κατά πολύ τη χειροκίνητη καταχώριση των δειγμάτων και είναι ο συνηθέστερος τρόπος της λειτουργίας καταχώρισης.
  • Το σύστημα διαχειρίζεται πλήρως τα οικονομικά στοιχεία του εργαστηρίου και έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης Δελτίων Παροχής Υπηρεσιών – Ακυρωτικών Δελτίων.
  • Δυνατότητα τήρησης και εκτύπωσης βιβλίου εισερχόμενων Ασθενών βάσει της κείμενης νομοθεσίας.
  • Σύνδεση με οποιονδήποτε φορολογικό μηχανισμό της αγοράς, ο οποίος είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές του υπουργείου.
  • Δυνατότητα λήψης από το σύστημα στατιστικών στοιχείων κίνησης του εργαστηρίου (κίνηση ανά ασθενή, ανά τμήμα, ανά εξέταση, έσοδα ανά τμήμα, ανά ταμείο, καταστάσεις χρεώσεων ασθενών, οφειλών, εισπράξεων, επισκέψεων κλπ.). 
  • Δυνατότητα εκτύπωσης Καταστάσεων όλων των ασφαλιστικών ταμείων.
  • Πλήρης παρακολούθηση συνεργατών και εσωτερικών ιατρών (κίνηση ασθενών, εξετάσεων, οικονομικά στοιχεία).
  • Πλήρης παρακολούθηση των ραντεβού και δυνατότητα προγραμματισμού ανά ιατρό, ιατρείο ή είδος εξέτασης, καθώς και δυνατότητα καταχώρισης έκτακτων ραντεβού σε ειδικές περιπτώσεις.
  • Σύνδεση με εργαστήρια αναφοράς για αμφίδρομη επικοινωνία: ηλεκτρονική παραγγελία εξετάσεων και παραλαβή αποτελεσμάτων. (Υπάρχει δυνατότητα ύπαρξης πολλών αποστολέων δειγμάτων και η οικονομική τους διαχείριση.)
  • Το λογισμικό διαθέτει «έξυπνο» (ανεξάρτητο) διαχειριστή εντύπων ώστε ο χρήστης να μπορεί να μορφοποιεί τους τίτλους του εργαστηρίου, τους τίτλους του τμήματος και τον υπότιτλο ή να επεξεργάζεται οποιαδήποτε εικόνα θέλει να ενσωματώσει στο σύστημα. Αντίστοιχα, με τον ίδιο διαχειριστή εντύπων μπορεί να μορφοποιηθεί η εμφάνιση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων στο τελικό απαντητικό έντυπο, σύμφωνα με τις ανάγκες και την εμφάνιση που επιθυμεί το εργαστήριο.
  • Υποσύστημα αντιστοίχισης εργαστηριακών εξετάσεων με την κωδικοποίηση του ΚΕΟΚΕΕ και έκδοση στατιστικών αναφορών του εργαστηρίου βάσει αυτής της κωδικοποίησης. 
  • Σταθμοί εργασίας χωρίς σύνδεση με ιατρικά μηχανήματα: Εξυπηρετούν τμήματα χωρίς αυτόματα μηχανήματα για εισαγωγή στοιχείων (εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσω χρήστη). Η ίδια εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σταθμούς εργασίας στα γραφεία διευθυντών, ιατρών, meeting rooms κ.α. για επισκόπηση στοιχείων. Η λειτουργικότητα της εφαρμογής σε κάθε σταθμό εργασίας εξαρτάται από το επίπεδο δικαιοδοσίας (Authorization Level) του χρήστη.
  • Σταθμοί εργασίας συνδεδεμένοι με αναλυτές: Σε αυτούς συνδέονται μηχανήματα με / ή χωρίς δυνατότητες αυτόματης εισαγωγής αιτημάτων και εξαγωγής αποτελεσμάτων. Σε κάθε σταθμό αυτής της κατηγορίας μπορούν να συνδεθούν τόσοι αναλυτές όσες και οι σειριακές θύρες επικοινωνίας του υπολογιστή. Εργασίες που γίνονται σε συγκεκριμένο μηχάνημα μπορούν να διεκπεραιωθούν μόνο από το σταθμό εργασίας με τον οποίο είναι συνδεδεμένο. Οι σταθμοί εργασίας αυτής της κατηγορίας μπορούν να εκτελούν και όλες τις εργασίες που κάνουν οι σταθμοί της πρώτης κατηγορίας.
  • Επίπεδο δικαιοδοσίας: Οι εργασίες που εκτελούνται σε κάθε σταθμό εργασίας δεν εξαρτώνται από τη θέση του σταθμού, αλλά από το επίπεδο δικαιοδοσίας (Authorization Level) του χρήστη. Κάθε χρήστης του συστήματος LIS δηλώνεται στο σύστημα με το όνομά του, τον κωδικό πρόσβασης και το επίπεδο δικαιοδοσίας του. Όλοι οι χρήστες μπορούν να λειτουργούν σε όλους τους σταθμούς και να κάνουν όλες τις λειτουργίες που επιτρέπονται από το επίπεδο δικαιοδοσίας τους, εκτός από τις λειτουργίες σύνδεσης με αναλυτές, που γίνονται μόνο σε συγκεκριμένους σταθμούς. Τα επίπεδα δικαιοδοσίας των χρηστών είναι μόνο επισκόπηση στοιχείων και εγκεκριμένων αποτελεσμάτων:

– Καταχώριση παραγγελιών

– Καταχώριση αποτελεσμάτων

– Έγκριση αποτελεσμάτων

– Επέμβαση στις παραμέτρους λειτουργίας

– Καθορισμός χρηστών και έλεγχος ποιότητας

Επιπλέον, το σύστημα καταγράφει τους χρήστες που επέφεραν οποιαδήποτε μεταβολή στο σύστημα (ηλεκτρονική υπογραφή) και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της ανώτατης στάθμης να ελέγχουν τις διάφορες εργασίες που έγιναν ανά χρήστη.

Πορίσματα

  • Τα αποτελέσματα που έχουν παραληφθεί αυτόματα από τους αναλυτές, καθώς και αυτά που έχουν καταχωριστεί με πληκτρολόγηση, μπορούν να μεταβληθούν, να διαγραφούν ή να ακυρωθούν από εξουσιοδοτημένους χρήστες.
  • Μπορούν να δημιουργούνται αποτελέσματα για εξετάσεις αυτόματα, με υπολογισμό από τις τιμές των αποτελεσμάτων άλλων εξετάσεων. Για παράδειγμα, μπορεί από το αποτέλεσμα της ολικής και της άμεσης χολερυθρίνης να υπολογιστεί και να εκτυπωθεί το αποτέλεσμα της έμμεσης χολερυθρίνης.
  • Τα αποτελέσματα που έχουν εισαχθεί στο σύστημα από τους αναλυτές ή αυτά που έχουν πληκτρολογηθεί δεν είναι διαθέσιμα μέχρι να γίνει η διαδικασία της έγκρισης. Τα αποτελέσματα εγκρίνονται από τους χρήστες που έχουν το αντίστοιχο επίπεδο χρήσης.
  • Υπάρχει η δυνατότητα να προηγούνται οι εξετάσεις των έκτακτων περιστατικών, με απομόνωση αυτών από την υπόλοιπη ρουτίνα. Οι διάφοροι τρόποι που χρησιμοποιούνται εξαρτώνται από τους αναλυτές που θα κάνουν αυτές τις εξετάσεις.

Εκτυπώσεις

  • Σε κάθε θέση εργασίας μπορούν να δηλωθούν παραμετρικά μέχρι εννέα (9) εκτυπωτές, στους οποίους κατανέμονται τα διάφορα είδη εκτυπώσεων. Οι εκτυπωτές αυτοί μπορεί να είναι είτε τοπικοί είτε δικτύου. 
  • Η εκτύπωση των αποτελεσμάτων μπορεί να γίνει ανά ασθενή ή ανά παραγγελία. Επίσης μπορούν να εκτυπωθούν συγκεντρωτικά αποτελέσματα για ομάδες εξετάσεων ανά κλινική ή ανά ασθενή. Κατά την καταχώριση αποτελεσμάτων μπορούν να χρησιμοποιούνται πρότυπα κείμενα-πορίσματα που έχουν δημιουργηθεί προηγουμένως και τα οποία μπορούν να καταχωριστούν ως έχουν ή μετά από μετατροπές.
  • Το σύστημα ελέγχει και εκτυπώνει τις εκκρεμότητες των εργαστηρίων. Οι υπεύθυνοι των τμημάτων μπορούν να έχουν πίνακες με τις εξετάσεις που εκκρεμούν στο τμήμα ή σε συγκεκριμένο αναλυτή.

Help Viewing System 

Το σύστημα ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ™ LAB περιλαμβάνει πλήρη «on topic» αρχεία βοήθειας, δηλαδή ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε σημείο του προγράμματος χρειαστεί ο χρήστης βοήθεια μπορεί με μια κίνηση να βρεθεί στο αντίστοιχο σημείο αναφοράς. Η υλοποίηση των παραπάνω γίνεται με τη χρήση πρωτοκόλλων HTML στη συγγραφή των αρχείων βοηθείας, γεγονός που εγγυάται εύκολη και πλήρη επεκτασιμότητα, ευελιξία και συμβατότητα με Internet και Intranet Browsers. Το πακέτο διαθέτει ενσωματωμένο Help Viewing System, που, εκτός από τη δυνατότητα περιήγησης στα εγκατεστημένα αρχεία βοήθειας του προγράμματος, παρέχει επίσης (εάν ο τερματικός σταθμός διαθέτει πρόσβαση σε σύνδεση Internet) τη δυνατότητα πλήρους web browsing, άμεσης σύνδεσης με την ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας για πληροφορίες, updates κλπ., και κυρίως τη δυνατότητα άμεσης και εύκολης αποστολής ηλεκτρονικής αναφοράς προβλήματος, οποτεδήποτε μέσα στο εικοσιτετράωρο, για την όσο το δυνατόν πιο άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη και αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσλειτουργιών.

Get started with ASCLEPIOS™ LAB today.
SCHEDULE A DEMO